tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

#2014
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Wednesday, December 31, 2014 0 COMMENTS


Hmm nak cakap ape eh pasal tahun 2014 ? There's only one word in my mind ... and it is DISASTER ! Not just for me but to all people in the world especially Malaysia. Well, its not a WORST YEAR for me but this year is truly a big DISASTER !

Okey so bagi aku 2014 nie banyak memberi pengalaman berbeza yang tak pernah aku cuba atau lihat atau whatever selama nie. Aku bukan nak cakap banyak tapi serius malas , Hahahah so let me give a list on what happened to 2014 so far


  • Aku dapat kerja dekat Giant Supermarket sebagai kashier tapi tak sampai 2 minggu atas "sebab-sebab tertentu"
  • Aku dapat result SPM yang tak memuaskan bagi aku sehingga aku tak dapat masuk mana-mana IPTA 
  • Jadi aku cuba ambil STPM sebagai langkah seterusnya untuk masuk terus ke Degree
  • Aku akan belajar di SMK Cyberjaya dalam setahun setengah
  • Sekolah ada buat lawatan kem mega crystal di Kuala Selangor dan sumpah best!
  • Sepanjang aku sekolah situ juga, aku dapat lihat histeria berlaku di kelas kau sendiri yang sememangnya scary
  • Oh yeah lupa berlaku kejadian melibatkan kapal terbang MH370, MH17, QZ8501 
  • Banjir paling teruk di Kelantan, Perak, Pahang, Johor ....
  • Bagi kpop world pulak , Kris, Luhan , Jessica leaving their bands 
Yang itu jelah setakat yang aku . And I hopeeee ~ tahun depan harap2 lah tidak berlaku kejadian buruk lagi :'(

Post a Comment