tgkuaniza




" A single dream is more powerful than a thousand realities"
The Girl


A girl with big dreams .

Chatbox

ARCHIVE


twitter



INSTRAGRAM

FINALLY DAPAT MASUK U!
WRITTEN BY TENGKUANIZA AT Tuesday, August 9, 2016 0 COMMENTS

Hai semua,
Keputusan UPU sudah keluar dan aku BERJAYA mendapat tempat di IPTA. Syukur Alhamdulillah segala usaha dan rintangan pernah ku lalui semuanya berbaloi belaka. Tak sangka aku dapat mencapai impian aku untuk masuk universiti awam even tak dapat course pilihan utama :'). Aku dapat kos Pengurusan Hal Ehwal Antarabangsa di UUM.


Masa mula-mula dapat tahu yang aku dapat masuk UUM, actually hati rasa berbelah bahagi jugak lah sebab UUM memang jauh pastu bila tengok course yang aku dapat aku terkejut! Kenapa aku dapat course pilihan ke9? Padahal masa UPU memang kebanyakkan aku apply adalah sumber manusia dgn perniagaan tapi dapat yang tu. Okey, aku mengaku aku rasa nak nangis je taktahu sama ada sedih atau gembira sebab terkejut sangat. Tapi, aku pikir balik atleast aku berjaya juga dapat masuk U so terpaksalah terima apa yang ada. 

Setahu aku lah, kos yang aku dapat ni mostly berkaitan dgn politik antarabangsa macam tu lah. Well, aku taktahu banyak mana saya tahu pasal kos sebab tak belajar pun lagi so harap ianya takdelah susah yang disangka hahaha takut jugaklah. Lepas ni aku akan melalui kehidupan baru di U dan aku akan pasti aku taknak main2 dan fokus untuk dapat dekan setiap sem. Terima kasih Ya Allah atas pemberianMu ini. 


Post a Comment